۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۲, دوشنبه

مرگ مورگان


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - كتاب

كيهان بهمني از عرضه‌ي رمان ديگري از آن ‌تايلر در نمايشگاه كتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بهمني بعد از ترجمه و انتشار رمان «وقتي بزرگ بوديم» از آن ‌تايلر، رمان ديگر اين نويسنده را با عنوان «مرگ مورگان» ترجمه كرده و از سوي نشر افراز در نمايشگاه كتاب عرضه مي‌كند.

به گفته‌ي او، اين اثر شش ماه در نوبت دريافت مجوز مانده است. روايت آن ‌هم بازخواني‌ زندگي يك خانواده است و نويسنده در آن رويكردي روان‌شناختي دارد.

آن تايلر، همسر تقي مدرسي (نويسنده‌ي ايراني) است. او اين رمان را بر اساس يك شخصيت واقعي تأليف كرده و يكي از دلايل شهرتش، نگارش همين رمان است.

بهمني از سوي ديگر گفت، رمان «زندگي وحشي» ريچارد فورد به نمايشگاه كتاب نمي‌رسد.

او افزود: اميدوارم با مساعدت دوستان، اين کتاب را بعد از نمايشگاه بتوانيم چاپ کنيم. ريچارد فورد از نويسندگان نسل بيت آمريكاست كه در آثارشان بيش‌تر از دغدغه‌هاي قشر عادي و متوسط جامعه مي‌نويسند. فورد سه‌گانه‌اي دارد كه بيش‌تر به آن سه‌گانه شهرت دارد. «زندگي وحشي» رمان كوچكي است كه از اين نويسنده در دهه‌ي 90 منتشر شده و چون پيش‌تر در ايران از او تنها داستان كوتاه منتشر شده، اين اولين رمان اوست كه در ايران ترجمه و منتشر مي‌شود. قصه‌ي اين رمان، ماجراي از هم پاشيدن يك خانواده‌ است كه اين از هم‌پاشيدگي به صورت تمثيلي با آتش‌سوزي جنگل همراه مي‌شود.

لینک خبر: ایسنا

هیچ نظری موجود نیست:

جستجوی این وبلاگ